Toets maken
Bij dit project ga je zelf een toets maken.
Jij bent zelf de docent die een toets gaat maken, nakijken en beoordelen.
Hier komt van alles bij kijken en dat ga je leren in dit project.
Je mag voor het maken van de toets kiezen uit de hoofdstukken ruimtefiguren, assenstelsel en getallen.
Het mag ook van 1 of 2 van de paragrafen van een hoofdstuk zijn.
Je werkt aan het project in 2 tallen.
Samen lever je een document in bij de docent.
Wat er allemaal in jou project moet komen te staan kun je hieronder vinden.
Lees de lijst vooraf en achteraf goed door, zodat je niks vergeet. In de lijst word uitgelegd wat elk onderdeel inhoud.
Punten | Onderwerp |
---|---|
3 | Voorblad |
3 | Inhoudsopgave |
3 | Inleiding |
12 | Toets: Je gaat zelf een toets maken over ruimtefiguren, assenstelsel of getallen. Je gaat verschillende vragen maken. Bij elke vraag ga je aangeven hoeveel punten je voor de vraag kan krijgen, dit heet de puntentelling. |
12 | Nakijkblad: bekijk per vraag die je bij de toets hebt gemaakt, wat de antwoorden zijn. Geef bij elke vraag aan hoeveel punten je voor de vraag kan krijgen, dit heet de puntentelling. |
9 | Nagekeken toets + beoordeling ervoor: Je laat een ander groepje jullie toets maken. Deze toets gaan jullie nakijken en beoordelen. Je geeft voor elke vraag punten en samen vormt dit een cijfer. |
6 | Reflectie: per leerling ga je antwoord geven op de volgende vragen: Wat vond ik van de opdracht? Wat vind je van jullie werkstuk? Wat heb ik er van geleerd? Tips voor de docent? |
3 | Logboek: Wanneer heb je aan het werkstuk gewerkt? Wat heb je toen gedaan? |
3 | Kop en voettekst |
6 | Werkhouding in de les |
Maak jouw eigen website met JouwWeb